lauantai 18. heinäkuuta 2009

Kolttosia

Olin ahertanut lähes tunnin keittiössä. Pilkkonut, sekoittanut, paistanut, hauduttanut. Kun ruoka alkoi olla riisiä vaille valmis, mitä tekivätkään siamilaiset kaksoset? No kutsuvat itsensä pöytään tietenkin ! Tässä tapauksessa liedelle.

Toista työtasolta poistaessani, toinen livahtaa lieden reunalle ja kun nappaan sitä niskasta poistaakseni senkin, se vetää wokkipannun broilerin rintafilepaloineen, cashewpähkinöineen, kaikkineen mukanaan lattialle! RRRAAHH!!!

Miten mulle tuleekin näistä kahdesta mieleen Kaunotar ja Kulkuri-leffan Si ja Am?

3 kommenttia:

saila kirjoitti...

Meillä vedettiin viimeksi kissojen oma ruokalautanen, kukkupäillään jauhettua possunsydäntä lisukkeineen, jota olin herkkupurkkiruualla viimeistelemässä, keikauttaen puolet lattialle, josta matkalla osa meni sujuvasti raollaan olevaan keittiön laatikkoon ja osa takaisin keikahtaessaan pöytätasolle kaikkien purkkien ja purnukoiden sekaan. Onnelliset kolttosentekijät pääsivät päämääräänsä ja mättivät kitaansa saavutettua ruoka-annosta lattialta...

Mutta että oma päivällinen... minä olisin varmaan kaapinut kaiken takaisin pannuun ja jatkanut siitä mihin jäin ;D

Unknown kirjoitti...

^ Kyllä mä poiminkin, kunnes huomasin pähkinöissä liikaa koirankarvoja. Onneksi olin hetkeä aiemmin nostanut kolmanneksen sivuun myöhemmin syötäväksi. Siitä ja niistä lattialla käyneistä saatiin sitten ihan hyvä ateria. :)

Piia kirjoitti...

Hyvä,hyvä:)Kuullostaa hauskalta:)